חדשות ואירועים

קרנות גידור || מה שצריך לדעת על מכשיר השקעה ללקוחות פרטיים עתירי הון

 

כתבה ראשונה בסדרה בנושא || קרנות גידור

 

קהל המשקיעים הפרטיים עתירי ההון נוהג להשקיע במגוון רחב של מכשירי השקעה ופתרונות פיננסיים השונים מאלו של לקוחות אשר אינם נמנים על קהל זה. הסיבות לכך רבות ומגוונות וקשורות ליריעה רחבה של גורמים ואפשרויות. בין היתר נציין את אפיון הצרכים המורכב של קהל זה, הצורך ב"מוטת שליטה" בנכסים הפיננסיים, פיזור השקעות פיננסי וגיאוגרפי, אפשרויות כניסה להשקעות עם רף כניסה גבוה באופן יחסי ועוד. 

בסדרת הכתבות הבאה, נסקור חלק ממגוון אפשרויות ההשקעה וננסה לענות על שאלות בסיסיות הקשורות להשקעות ולמכשירים פיננסיים אלו.

לכתבה המקורית באתר FUNDER לחץ כאן

אין באמור בחומר המצורף כדי להוות המלצה, הצעה או ייעוץ לרכוש או למכור ניירות ערך או מוצרים פיננסים אחרים, או המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה בנייר ערך או במכשיר פיננסי מסוים, או הצעה או התחייבות אחרת כלשהי מטעם פרופאונד בית השקעות בע"מ (להלן: "פרופאונד"). בטרם החלטת רכישה , החזקה או מכירה של ניירות ערך ונכסים פיננסיים, מומלץ בפני הלקוח לקבל ייעוץ אישי המתאים לצרכיו ומתחשב בנתוניו האישיים. פרופאונד הינה בעלת רישיון לניהול תיקים, כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות התשנ"ה – 1995. וכחלק מפעולות השיווק שיינתנו ללקוח, עשויה פרופאונד להיות בעלת זיקה לחלק מן המוצרים או הנכסים הפיננסיים לגביהם יינתן ייעוץ, ופרופאונד אף עשויה להפיק טובות הנאה שונות מיצרנים ומנפיקים של אותם המוצרים או הנכסים הפיננסיים לגביהם יינתן הייעוץ. פרופאונד ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות בקשר למידע הכלול בחומר המצורף, לרבות לכל נזק ו/או הפסד, ישיר או עקיף, שיגרם למאן דהוא בקשר עם השימוש במידע זה. כל הסתמכות על המידע הכלול בחומר המצורף הנה באחריותו הבלעדית של הלקוח.