חדשות ואירועים

ניהול תיקי השקעות: הדרך למקסם תשואה לאורך זמן

כסף שנצבר בחשבון ולא מנוהל בצורה טובה הוא בעצם כסף שאנחנו מפסידים. הכירו את מנהלי החסכונות שיכולים להפוך את הכסף ששוכב בעו״ש למקור רווח נוסף

 

עולם ההשקעות מצריך ידע מקצועי, ניסיון והיכרות אם שוק תנודתי המושפע מגורמים רבים. ישנן אפשרויות השקעה מגוונות ברמות סיכון שונות, המניבות תשואות שונות זו מזו. כדי למזער את הסיכונים ולמקסם את הרווחים, חברות ומשקיעים בודדים מעסיקים מנהלי תיקי השקעות מנוסים שינהלו את התיק בצורה חכמה ואפקטיבית, בהתבסס על מחקרי שוק ואנליטיקה מתקדמים.

מנהלי תיקי השקעות מתייחסים למצב השוק בכל רגע נתון, ומנתבים את כספי הלקוח להשקעות הרווחיות ביותר בהתאם למידת הסיכון שנקבעה עמו מראש. הם בוחרים את תמהילי ההשקעה האפקטיביים שיניבו את התשואות הטובות ביותר בכל עת, תוך הערכות מחודשות וניתוב מחדש בכל זמן שצריך. הכירו את מנהלי תיקי ההשקעות שלוקחים בחשבון את כל הצרכים הפיננסיים שלכם ומספקים עבורכם פתרון כולל:

פרופאונד: ניהול הון גלובלי ללקוחות פרטיים עתירי הון

חברת פרופאונד פועלת מזה למעלה מ- 16 שנים בתחום ההשקעות ומספקת ניהול הון גלובלי ללקוחות פרטים בעלי הון נזיל של מיליון דולר ומעלה. החברה, בבעלותם של עודד שטרנברג, מנכ"ל, ושי אנגל, מנהל השקעות ראשי, בעלי ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בעולם ההשקעות ושוק ההון, נוסדה במטרה לספק מענה ללקוחות אלו.

"לחברת פרופאונד יתרון יחסי רב בניהול לקוחות פרטיים עתירי הון" אומר עודד שטרנברג, מנכ"ל החברה. "לאורך שני עשורים של פעילות, צברנו ידע ומומחיות שאינם ברי תחרות בניהול השקעות התואם את צרכי לקוחותינו. אלו צרכים ספציפיים ושונים בתכלית מצרכי לקוחות שאינם בפלח זה".

ניהול לקוחות במודל מתקדם

פרופאונד מעסיקה מנהלי לקוחות בכירים בעלי רישיון, ידע וניסיון מקצועי הפועלים בתחום מזה כמה עשורים.

"מנהל לקוח בכיר מעניק ללקוח ליווי פיננסי ומספק לו קשת רחבה והדוקה של מוצרים פיננסיים המותאמים לצרכיו. בין היתר, מרכז עבורו את כל מפת נכסיו, מגדיר עימו יעדים ארוכי טווח ופועל להשגתם", שטרנברג אומר.

"החברה בעלת תשתית איתנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בישראל, המאפשרת למנהלי הלקוחות שימוש במגוון רחב של מוצרים פיננסיים המותאמים ספציפית לקהל לקוחות החברה. החברה מתמחה בניהול תיקי השקעות בישראל, תיקי השקעות באירופה ו/או ארה"ב, עבודה תחת פלטפורמת קופות גמל בניהול אישי (IRA), שילוב קרנות נאמנות מתמחות (+פתרון מיסוי) בתיקים, ניהול קרנות גידור, וגם שימוש במוצרי צד ג' בעת הצורך".

מהם היתרונות בכך עבור הלקוחות?

"היתרונות הללו בהכרח מובילים למצוינות בניהול נכסי הלקוח לאורך זמן ולמתן ערכים מוספים ללקוח שאין שני להם.

במגוון רחב של שירותים ומוצרים בניהולנו היינו חלוצים. בין היתר, בשל העובדה שהיינו ערים לצרכי קהל הלקוחות עתיר ההון ופעלנו על מנת לספק מענה לצרכים אלו. כך בנושא השימוש ב- IRA (טרם כניסתו של החוק המגביל את סכום ההשקעה), בפיתוח דו"חות אפקטיביים למיפוי נכסים, בביצוע תכנון מס בתוך תיקי ההשקעות, בליווי הלקוחות בהחלטות וסוגיות פיננסיות מורכבות ועוד".

ניהול השקעות בשוק המקומי והבינלאומי

"לאורך השנים, פיתחנו מומחיות תחרותית בניהול השקעות מיקרו בשוק המקומי ומאקרו בשווקים הבינלאומיים" אומר שי אנגל, מנהל ההשקעות הראשי, ומציין כי פרופאונד מעסיקה מנהלי השקעות ואנליסטים בכירים, בעלי ידע וניסיון של למעלה מעשרים שנה.

איזה ידע צברתם בהשקעות בשוק המקומי?

"צברנו ידע וניסיון רב שנים במחקר ני"ע ובביצוע הערכות שווי וניתוחי חוב, תוך יישומם במכשירי ההשקעה השונים (תיקי השקעות, תיקי IRA , קרנות גידור וכיו"ב)", אנגל אומר.

"תשתית ומבנה החברה מאפשרים לאנליסטים ולמנהלי ההשקעות להתמקד במלאכתם ולעשותה על הצד הטוב ביותר. היות ותחום הלקוחות מנוהל במלואו בידי מנהלי הלקוחות, זמנם של מנהלי ההשקעות מופנה לעיסוק בתחום המחקר וההשקעות בלבד".

כיצד אתם מבצעים ניתוחי שוק בינלאומי, לצורך אופטימיזציה של ההשקעות?

לוגו

"הניתוחים המאקרו כלכליים העולמיים נעשים תוך הישענות על מחלקות מחקר זרות מהבנקים המובילים בעולם, לצד שיתוף פעולה עם הצוותים הרלבנטיים בבנקים הזרים עימם אנו עובדים במשך שנים רבות. ניתוח אקויטי ו/או חוב פרטני ויישומו במכשירי ההשקעה השונים מתבצע בחו"ל ע"י מנהלי השקעות מתמחים".

 

 

 

אין באמור בחומר המצורף כדי להוות המלצה, הצעה או ייעוץ לרכוש או למכור ניירות ערך או מוצרים פיננסים אחרים, או המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה בנייר ערך או במכשיר פיננסי מסוים, או הצעה או התחייבות אחרת כלשהי מטעם פרופאונד בית השקעות בע"מ (להלן: "פרופאונד"). בטרם החלטת רכישה , החזקה או מכירה של ניירות ערך ונכסים פיננסיים, מומלץ בפני הלקוח לקבל ייעוץ אישי המתאים לצרכיו ומתחשב בנתוניו האישיים. פרופאונד הינה בעלת רישיון לניהול תיקים, כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות התשנ"ה – 1995. וכחלק מפעולות השיווק שיינתנו ללקוח, עשויה פרופאונד להיות בעלת זיקה לחלק מן המוצרים או הנכסים הפיננסיים לגביהם יינתן ייעוץ, ופרופאונד אף עשויה להפיק טובות הנאה שונות מיצרנים ומנפיקים של אותם המוצרים או הנכסים הפיננסיים לגביהם יינתן הייעוץ. פרופאונד ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות בקשר למידע הכלול בחומר המצורף, לרבות לכל נזק ו/או הפסד, ישיר או עקיף, שיגרם למאן דהוא בקשר עם השימוש במידע זה. כל הסתמכות על המידע הכלול בחומר המצורף הנה באחריותו הבלעדית של הלקוח.